יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

שלמה שפירא: את היפה אני ההמון...תמיד האמנתי בך תמיד אעשׂה ואשמע / שיר

שלמה שפירא

את היפה אני ההמון...תמיד האמנתי בך תמיד אעשׂה ואשמע

את היפה, אני ההמון
את המבוגר-האדיר, אני הצעיר
את ירֵאַת-השמים, אני טף-הארץ
את החסד, אני ההדיוט
את "יחֵסַת-האנוש", אני אַתּיק לאֱנושיותך
את צעדת-הארץ אני דרך הזולת
את טובה ממני בלי ז'וק בראש לא נחש
מדלת אמות של תורתך אל דלת זוּלתי
תמיד האמנתי בך
תמיד אעשה ואשמע.

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא: התגובות שהיו עם פרסום השיר
    1)נורית , 15:15 29/11/2009:
    שיר נחמד
    2)
    מרים , 21:47 29/11/2009:
    שיר יפה ,אני מבינה שזה הלל לתורה הקדושה....
    יום ראשון, 29 בנובמבר 2009, 21:23
    2-2) שלמה שפירא מגיב:
    שלמה שפירא , 05:26 30/11/2009:
    תודה לך מרים,
    כל פעם כשהשכבתי לישון את אחד הילדים היינו אומרים ביחד את "שמע ישראל" עד "ובשעריך"
    ולאחר מכן אומרים : "תורה צווה לנו משה מורשה קהילת יעקב בין פורת יוסף בין פורת עלי עין בנות צעדנה עלי שור"
    תורה ובנות, לצעוד יחדיו - זה הבסיס לבית היהודי ! ועל אישה כזאת כתבתי לפני כ-25 שנה-כתבה שהכנסתיה לבלוג האחר שלי בישראבלוג.
    "תורה צווה לנו משה מורשה קהילת יעקב בין פורת יוסף בין פורת עלי עין בנות צעדנה עלי שור"
    3)
    שלמה שפירא , 05:32 30/11/2009:
    האישה היא "חוט השדרה" של בית ועם רוח תורתנו הקדושה "האישה היהודייה"
    היא "הבית היהודי" !
    אשתי המנוחה הייתה ממשיכה בזמן קריאת 'שמע ישראל'' ומוסיפה "נהיה טובים נהיה חמודים לילה טוב" .

    השבמחק

תודה רבה!