יום שישי, 31 באוקטובר 2014

שלמה שפירא: ואלה שמות בני שלמה חתוכה (ראה 'הארץ' 31.10.2014). נסה לכתוב ולשורר את השיר שלךָ ולא את השיר שלי / עמדת-שיר

שלמה שפירא

ואלה שמות בני שלמה חתוכה (ראה 'הארץ' 31.10.2014). נסה לכתוב ולשורר את השיר שלךָ ולא את השיר שלי

ואלה שמות בני שלמה חתוכה,
חתוכּים נחותים ואומללים היינו לפרעה בכל ארץ וארץ-ערב.
לא שכחתי איך פרעות הולידו ת'מּהּ שפל והשפלה.
ומקרה אחד:
"זכורה לי היטב ואני בעיראק, ילד קטן בן עשׂר חוזר מבית הספר ובא בוגר-ערל-שפל
                                                      ומרח את ראשי בגבינתו ללא שום סיבה"
ואדגיש לך:
אתה מן השׂרידים ואל תלין בשמךָ עלי ועל כולנו כדבר הזה
הכצעקתהּ!!!
אם תשוטט בחוויות עומק ולא בחוויות שטח וסרק ובדעת פנימית נכונה
שלוש מאות האלף פחות אחד לא נוהמים כמוךָ
השיר שלך הוא רק שיר שלך וחבל ששירך התפרסם אצל חוואג'ה "ציפר"
עובדות חיים הם לא שחור ולא לבן, הן עובדות חיים
נסה לכתוב ולשורר את השיר שלךָ ולא את השיר שלי. 



תגובה 1:

  1. שלמה שפירא: נתקבלה תגובה ברגע זה (18:17),
    לשלמה שפירא שלום רב,
    כל הכבוד על שירך-תשובתך לשלמה חתוכה! כבר תהיתי מתי יקום משהו נועז, שיצא נגד שירים מסוג זה ובעיקר נגד האשמות-הסרק מסוג זה. יש לשער שבני ציפר לא יפרסם את שירך, אבל כדאי לנסות. יש לשער שאהוד בן עזר ישמח לפרסם את שירך בעיתונו המקוון. אולי כדאי לנקד את השיר.
    שבת שלום

    השבמחק

תודה רבה!