יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

שלמה שפירא: ובכל שנה חדשה - בחדווה שלמה של מטה נמשיך לשמור על המים המתוק / שיר

שלמה שפירא


ובכל שנה חדשה - בחדווה שלמה של מטה נמשיך לשמור על המים המתוק


ובכל שנה חדשה בחדווה שלמה של מטה
נמשיך לשמור על המים המתוק
על הדבש הטהור
על היין הטוב
נוודא שברימון לא יהיה תולע
נבקש היורה - ימשיך יבטיח גשם בעתו (היום ירד גשם-הגון ראשון!)
נתפלל שעצים ימשיכו יוריקו וילבלבו
שצפרים ישירו ינעימו
ואם תבוא הנדידה מלמעלה, נדע שהנחליאלי וחבר מתגעגעיו
ישבו עמנו בשקט בשלווה בפריחה יציבה
ויאכלו משפע ברכתנו
ובשובם לארצותיהם יהללו את מעוז חיינו
כי כאן מרגישים בעיקר אהבה שכאן מעוזהּ.

4 תגובות:

  1. שלמה שפירא: בזמן פרסום שיר ב- 9/9/2010, נתקבלה תגובה,
    ילדת שומקום (האתר שלי) , 11:20 9/9/2010:
    אמן !

    השבמחק

  2. - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode=9953910 - דפים דומים
    שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    ש י ר ב ר ג ע 351. שלמה שפירא. אתה אוהב אותי. אתה אוהב אותי. כן אני אוהב אותך. ממשיך לאהוב אותך. אמשיך לאהוב אותך. אהבה היא מעוז חיינו. כל תשוקותי לאהבֵך ... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694 - דפים דומים
    נכתב על ידי Shlomo Shapira , 28/9/2008 07:19

    השבמחק
  3. ללא שם , 08:52 6/11/2008:
    הרגשה טובה - התחלה טובה

    השבמחק

תודה רבה!