יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

שלמה שפירא: חשבון נפש של קשיש / שיר

שלמה שפירא

חשבון נפש של קשיש

בא הסתו אל תוך יָמַי
למעלה בהר האהבה שוקעת
אך רוחות התקווה ממשיכות לנשוב כתמול שלשום
עומדות לַתּוֹף בגשם עז את דְּמִי הדֶרֶך
גם האשה בשׂדות נפשי הומייה ומתפללת
שלא נפסיק לשיר .

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא: עם פרסום השיר הזה נתקבלו מספר תגובות:
    1)
    הבבון משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:50 19/9/2009:
    מכיר את ביאליק?
    אני מוצא קווי דמיון
    ישר כוח!
    2)
    ללא שם , 22:28 19/9/2009:
    הלוואי שמשאלות לבך תתגשמנה
    2-2) תגובה של שלמה שפירא ל- 2)
    שלמה שפירא , 08:54 20/9/2009:
    את -פתאום-חידה לי בסתו .
    מעיד בך בידידות-אהבה שהשיר הזה בינינו יימשך
    ולא ייפסק לעולם.
    3)
    נוסעתמשתמש מאומת (האתר שלי) , 02:20 20/9/2009:
    זה אחד מאותם שירים מופלאים, שאתה כותב.
    מרגש.
    אתה מוזמן לשני הפוסטים האחרונים שלי.
    3-3 תגובת שלמה שפירא ל- 3)
    שלמה שפירא , 07:44 20/9/2009:
    לנוסעת היקרה ,
    שתהיה שנה טובה בריאה ומבורכת לכולנו
    אמן ואמן !
    וכפי שאמרת :
    כל עוד ומצליחים לנשום את הריחות
    וקולטים את הצלילים והצבעים
    בין גלים לצדפים וחופים זהובים
    גם התינוקות
    גם הנשיקות
    גם הצפרים המחזרות
    גם ריקודי האהבה...
    הם הם הנופים הירוקים
    אמן ואמן שנצליח !
    4)
    רנה דרור (האתר שלי) , 12:47 20/9/2009:
    שיר נפלא. מלא תקוה ואופטימיות.
    כל אדם צריך לעצור לרגע ולסכם את אשר עבר עליו.
    כוח היצירה שבך מזין את ציפור הנפש.
    המשך ליצור.
    שנה טובה ומזל טוב .
    רנה







    השבמחק

תודה רבה!