יום שישי, 28 בינואר 2022

שלמה שפירא: אגן ים תיכון נחמד

שלמה שפירא

אגן ים תיכון נחמד


אני נהנית אני מתרגשת 

אתם מרגשים אותי מלא

קל לי להגיש לכם שירים מאגן הים התיכון...

תזזית חייכנית מקסימה סוחפת

מתנדנדת ימינה ושמאלה 

קמה מן הכיסא שרה ורוקדת בדלת אגן שיריה

היא מוכנה לעבוד בתוכניתה בלי משכורת...

פעם, לפני שנים רבות כשבקשתי העלאה במשכורתי, אמר לי בצחוק פרופ' מנדלסון:

"אתה נהנה מעבודתך, אתה צריך לשלם משכורת למעביד שלך"

שיר ועוד שיר ועוד שיר

ברכות ועוד ברכות ועוד ברכות

"אין כמו, אין כמו, כמו אהבה"

"יא ווילי יא וולי אאש בידדיה"

"היי דודודו...יש בך אמונה"

"הוא רק שלי ורק שלי, לא יכולתי בלעדיו, את כל כולי נתתי לו..."

"...את עולה ופורחת כמו פרחי הגן"

ברכות:

שבת שלום, שבת חמימה, שבת רגועה, שבת שלום ומבורכת אוהב אותך, לסבתא...לאשתי...לבעלי...למשפחתי...אושר. בריאות. אהבה.... 

זמני כניסת השבת: ...


28.01.2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!