יום שבת, 29 בינואר 2022

שלמה שפירא: ראשית כל, לדבוק בנקודה חשובה שאליה תתגעגע

שלמה שפירא

ראשית כל, לדבוק בנקודה חשובה שאליה תתגעגע


ראשית כל - הרצליה בשבילי נקודה חשובה

לא עזבתי אותה מאז ימי המעברות

אני מבין יותר כשאני בסביבה הקרובה הפיזית שמלווים אותי תחושה של קירבה וביחד.

אני לא מבין איך עובדים זרים , בשבילם המרחק הפיזי לא קובע, יקרה אשר יקרה הייתי דבק בנקודתי.

אני בהרצליה מגיע לתל אביב ומתגעגע להרצליה

אני בהרצליה מגיע לנתניה ומתגעגע להרצליה

אני בהרצליה מגיע לפתח תקווה ומתגעגע להרצליה

גם כששרתתי בצבא התגעגעתי להרצליה...

אומרים עלי, שאני רץ טוב רק למרחקים קצרים

זה נכון - מרחק קצר מלווה בתחושה של קירבה אל יחד


בין שתי נקודות עובר קו אחד

החיים הם סרט גם בנקודה אחת, שהקוו יהיה קצר כמה שאפשר

יצטמצם יתמרכז באגודה אחת - לב אחד.

אגודה איגוד אגד אגל,,,והגדת לרעך ולבנך שיהיו כמוך.

הרצליה הרצליה! אף אחד לא יאהב אותך יותר ממני!


29.01.2022

2 תגובות:

  1. בצריכת החיים, יש אחריות לגבי היקרים לך ועם הרעב הצורך חזק יותר. אלה הגורמים לנסיעה למרחקים אצל עובדים זרים שבחלקם מצרפים גורם הביטחון שנותן כוח להתרחק, למרות הקושי עם הגעגוע לסביבה ממנה באו.

    קטי סלומון,
    29.01.2022, 13:48

    השבמחק
  2. הזמן שעובדים זרים מתרחקים מילדיהם, ממשפחותיהם ומקרוביהם לשנים רבות, זה אכן בעיה שדורשת תשובה שהיא לא קלה

    מנשה ש.
    29.01.2022, 13:51

    השבמחק

תודה רבה!