יום שבת, 8 בינואר 2022

שלמה שפירא: כאן שרים ודוחים את האבסולוטי

שלמה שפירא

כאן שרים ודוחים את האבסולוטי


אני לא הולך לשום מקום

נשאר כאן ושר (תהלים הוא גם סוג של שירה),

מוות הוא דבר אבסולוטי אורב בכל פתח רלוונטי להופכו אבסולוטי,

יורם טהר לב, אמר כל הזמן, שכבר משנות החמישים לחייו הוא לא שר

ספד חמישים אחוז מחבריו שכבר לא שרו בחייו,

קובי מידן המפולפל הדוחק שואל תמיד את המרואיין האחרון שלו בתכניתו

"איזה שיר את/אתה רוצה שישירו בהלוויה שלך?"...


כל כך חשוב לכל אחד מאתנו להתכונן למארש האבסלוטיזם שלו

על כן אני החלטתי מזמן לדחות את הקץ

דווקא עכשיו אני שר אני שר

את שרה אתי

ציפור שרה אתי

עני ועשיר שרים אתי

אשכנזי ומזרחי שרים אתי

רסיטל מלאכים שר אתי

נשיר את הרגע יחדיו:

זרם החלום, מות הכזב, היעלמות אשכנזיים ומזרחיים, נצח האהבה...

אמשיך לשיר לך עד הנצח

השיר לך קרן קיימת בנצח היופי

בלילה אמשיך לחשוב עלייך

באמצע הלילה חייב אני לכתוב לך שיר

כי חשוב מאוד שלא ניסחף למשאלתו הפילוסופית של קובי מידן.


8.01.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!