יום חמישי, 27 בינואר 2022

שלמה שפירא: בסגריר היום, אני זקוק ממך חיבוק ונשיקה

שלמה שפירא

בסגריר היום, אני זקוק ממך חיבוק ונשיקה


הרצליה חוותה קרה קשה אחרי שבט חורפי קשה

התעוררתי בשעה ארבע שלושים ואחת לפנות בוקר

רעש הברד היכה בכדוריו גם את פנים הבית, גלין גלון צלצל הברד

מסכנים חסרי הבית, מסכנים החתולים, מסכנים עובדי התחזוקה בעירייה

בקור ובברד תקווה אין.

הקרה הורידה ברד כדורי פלאפל לבנים, כיסתה גגות, גינות, מכוניות

יצאתי החוצה מהר לבדוק אם נכנסו מי גשם לתוך הבית.

אין פינג'אן קפה במפלס הגעגועים, אין שובבות השלג בירושלים.

השלג - מים טהורים יורדים על ירושלים בשמחה משמחת כל ילד שבאדם, מתפלס ומתבשם האדם במלח נגד עין הרע 

הברד מזכיר חושך מצרים

ברד סוג של פחד מחושך תחתיות, משליך פחדו על עלים, פרות וירקות...

מחירי הירקות והפרות ירקיעו שחקים מחר, לא נורא לא נקנה תותים ולא הדר מארץ ישראל כמה שבועות,

מי ששכח להוסיף סעיף "ברד" בביטוח מכוניתו, אכל אותה בגדול, אין צבע אין ברק במעטפת ניידותו.


ירושלים - שלג של כייף

הרצליה- ברד של דאגה

מסורת לצד ציונות חייבים להשתלב יחדיו, אם רוצים לחיות יחדיו

בסגריר היום אני זקוק ממך חיבוק ונשיקה



27.01.2022


3 תגובות:

  1. סוזי שלחה לב ונשיקה ושואלת: כן ומתי

    27.01.2022, 11:58

    השבמחק
  2. Anna שלחה לי חיבוק וכתבה:
    נכון, השלג הוא דבר מקסים, מלהיב ומשמח.
    אבל הבאג גם הוא תופעת טבע עם תנאים דומים, כי רק שכבות טמפרטורה שונות גורמות לצורות שונות. לא גורמות לדאגה (לפחות, לא לי) הרוח חזקה, הסערה, הסופה יותר מפחידות.
    וכפי שאתה אומר, מסכנים אלה שאין להם בית חם, בן אנוש וגם חיה.

    27.01.2022

    השבמחק
  3. אלכסנדרה שולחת "Hello מטלפון השפופרת שלה לקטע זה וכותבת:
    חשוב לאנשים שחושבים ומכבדים אותך...שתמשיך בכתיבתך, תשמור על עצמך עם הרבה אופטימיות ותהיה בריא, במיוחד למשפחתך היקרה והאוהבת.
    שולחת לי לב וכינור.

    27.01.2022, 11:50, 12:27

    השבמחק

תודה רבה!