יום רביעי, 19 בינואר 2022

שלמה שפירא: את אחי אני מבקר - מעט כבוד ליצירת התורה ולדרך ארץ

שלמה שפירא

את אחי אני מבקר - מעט כבוד ליצירת התורה ולדרך ארץ


ההבדל ביני לבין רוני סומק

שרוני סומק בא עכשיו, להסתפר אצל ספר "עיראקי" ברמת גן עם מצלמה ומשדר עיראקיות ובתחילת דרכו השירית שר יונה וולך...

לפני שנים נפגשנו באקראי בתחנת אוטובוס, דברנו על יצירה ושירה

נחמדה הייתה השיחה, אך כשנפגשו עינינו באירוע ספרותי חשוב, הוא לא רואה לא מכיר המשורר העיראקי של היום. נאדה נאדה, אז היה לו מספיק אוויר לשובע ולא היה שלום.


ההבדל ביני לבין יוסי אלפי

שיוסי אלפי העיראקי כשרואה אותך, מברך אותך לשלום, משוחח אתך, מדבר על היצירה שכתבת, למרות שלא קרא אותה.


ההבדל ביני לבין אלי עמיר

שאלי עמיר מכיר אותך כששנינו על גרם המדרגות, הוא במדרגה העליונה ואני במדרגה התחתונה.


יש עוד מקרים רבים כאלה, שמעתי עוד על הרבה מקרים כאלה מאחרים,

בבתים במסדרונות ובאירועים מסתובבים יוצרים ואומרים שהם צנועים

אבל באמת באמת - קצת צניעות! קצת דרך-ארץ! אף פעם לא הזיקו לאיש.


19.01.2022

3 תגובות:

  1. שלמה שפירא

    מזמן כבר אין לי אם



    מזמן כבר אין לי אם שתאמר לבנה

    "הקוף הכבד בעיני אמו, איילה"

    אם אני, באמת, כבד וכבד עליכם, רק תגידו

    אפרוש, אל תבואו במהתלות על סיפוקי נפשותיכם

    גם לא נשאר בי אוצר, גם לא קישוט ואיני מצריך אתכם להליכה לקאדי השירה

    שירתי הייתה ותהיה מן הנפש ולא מהתנקמות

    אני חייב לומר מה שצריך להיאמר.

    השבמחק
  2. זו הבעיה של העיראקים:
    1. עיראקים לא יקדמו ולא יעזרו לעיראקי אחר להתקדם מתוך פחד שיהיה מעליו.
    2. אם עיראקי טיפה מתקדם, מרים אפו על סביבתו.

    קטי סלומון,
    19.01.2022, 13:52

    השבמחק
  3. יום שבת, 22 בינואר 2022
    שלמה שפירא: על הקור
    שלמה שפירא

    על הקור


    קר בחוץ
    קור לא מפחיד אותי
    לפרש את הקור מפחיד אותי
    דע מה היה לך ולאן אתה הולך
    לאבד בשנים אחרונות אותך ואותך ואותך
    שהייתם בחום לבבי ובשרי
    יום שבת שמונה בבוקר, שוב מתגעגע.

    22.01.2022


    פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 8:21

    השבמחק

תודה רבה!