יום חמישי, 20 בינואר 2022

שלמה שפירא: לא פיראט אני, אף פעם לא רציתי להיות פיראטי

שלמה שפירא

לא פיראט אני, אף פעם לא רציתי להיות פיראט


ירון לונדון למד ב- "כפר הירוק", אני למדתי במעברה מול הכפר הירוק

ירון לונדון  כתב ספר זכרונות "לו הייתי פיראט" 

שרו אחרים שיר לירון לונדון "לו הייתי פיראט"

כשבקושי היו "פיראטים" בארץ ישראל

בכל זאת, למדתי מהר שאני לא פיראט, לא שודד, אלא בחור אחד מן המעברה שבא למושבה

שאוהב נערה ועומד בשערה.


עברו שנים וארץ ישראל הפכה ארץ של פיראטים

אוהבים את בוקה דל טורו, את ויליאם קיד, 

פארק פיראטים יש באשדוד, פיראט האדום בתל אביב, בגבעתיים, באור יהודה...

מה קרה פתאום שיש כאן עסקים באבנים טובות ובתכשיטים שנעלמים ומופיעים

אפילו מפלגה קמה ברייש גליי "פיראטים"

מתחפשים עם חליפה בצבע שחור עם סמל 

מנציחים "פיראטיות" בתערוכה קבועה במוזיאון ימי לאומי ששואלת שאלה:

"פיראטים - בין אמת לאגדה"


אם תרצו אין זו אגדה.


20.01.2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!