יום שישי, 26 בפברואר 2021

שלמה שפירא: רשמתי מתוך סקרנות שמות בלוגים מדף אחד אקראי בוואלה. שבת בבוקר , השעה 8:16 , 31/10/09

שלמה שפירא

 

רשמתי מתוך סקרנות

שמות בלוגים מדף אחד אקראי בוואלה

רק אלה ששם הבלוג בעברית

שבת בבוקר , השעה 8:16 , 31/10/09

 

 

אני , והימים שלי . 


ישר עד הסוף .


שאיפותיי – וואו , קשה .


עדיין בארון – עד מתי ?


אישה אחת עם הרבה צדדים .


אמזונה אחת – עניני צבע . 


סנאית שהולכת לאיבוד בעולם הגדול . 


פרויקט משלי .


הכול אפשרי , כך או אחרת .


הפרופיל הפסיכולוגי של האוזן הגדולה .


גן השבילים המתפצלים .


כתיבה – חסר לי + דקת דומיה .


לפעמים החיים מורידים אותי על הברכיים .


פרויקט מסלול .


בלוג – מי רצח אגנתה פאלסוג ?


לכל סיר , יש מכסה , וגם לכל פח אשפה .


החדר האינטימי שלי .


גברים .


הבלוג שלי – דרך חדשה .


כבד את הזולת ואת עצמך .


אל הטמטום ומעבר לו .


סאן פרנסיסקו על המים .


איך שוב ...


החיים שלי מתאריך 9.9.09  .


מתועדת .

 

תגובה 1:

תודה רבה!