יום שני, 22 בפברואר 2021

שלמה שפירא: 2002 - גליה גוטמן מראיינת את ריימונד אבקסיס על אימא מרוקאית בעידן הטלפון הסללולרי

שלמה שפירא


גליה גוטמן מראיינת את ריימונד אבקסיס על  אימא מרוקאית בעידן הטלפון הסללולרי

 

24.5.2002 - פורסם ב- "על השרון"

 

 

 

"... אמא אני הרי יודעת להיות גם בחיים ,

 

ועוד אמא מרוקאית עם כל המינוסים והפלוסים שיש בה"

 

יש מינוסים ?

 

"ועוד איך . למשל , אימא מרוקאית מטרידה כל יום את הילדים שלה בטלפון ,

 

רודפת אחריהם עם כל התרבות והמטען שלה , מתקשרת בזמן הכי פחות מתאים

 

ותמיד יש לה תחושה שהיא לא עושה מספיק . היא לא חושבת שהיא מפריעה להם ,

 

אבל היא כן . היא לא מבינה שכל מה שהם רוצים זה להיות חופשיים ומציקה להם

 

בגלל רגשי האשמה שלה " .  

 

חשבת אי פעם על עצמך כ- סטארית ?

 

"  סטארית ? מה פתאום ! "

 

כשהתחלתי את הקריירה זו הייתה בושה שאישה תהיה זמרת , ועוד בערבית .

 

אף פעם לא חשבתי על עצמי כקרייריסטית ובדרך להופעות הייתי עוברת בשוק

 

וקונה כוסברה לקציצות . הקריירה שלי לא הייתה מקור לגאווה

 

והתקשורת לא ידעה בכלל מי אני ולא הוסיפה לי כלום .

 

אני בניתי עצמי בעבודה של שנים בעזרת הקהל שלי . אני זמרת איטרנסיונל .

 

הופעתי בצרפת , במרוקו , בקנדה , אבל את הישראלים זה לא עניין בזמנו .

 

בואי נהיה כנים . רק אחרי שיעל התפרסמה , התחילו לציין שאני אבקסיס .

 

עד אז הייתי ריימונד ".

8.11.2008


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!