יום חמישי, 18 בפברואר 2021

שלמה שפירא: בשנת 1971 התחיל שכלול בנוהגי הצריכה בישראל - ארגון המסייע לקונה שאינו יודע להתמקח ושמו "מגן וסלע" / כך התחיל "הגיהוץ הגדול"!

שלמה שפירא


בשנת 1971 התחיל שכלול בנוהגי הצריכה בישראל 

ו"התחיל": בעזרת "מגן" ובעזרת "סלע" התחלנו לצרוך יותר וגם לשנות את הרגלי הצריכה שלנו. בזמנו 'יאיר שטרן' ראה בזאת שיפור! 

השנה 1971 ו- יאיר שטרן - מבשר ב"מעריב" על הקמת חברה פרטית -למטרות רווח - מעין ארגון המסייע לקונה שאינו יודע להתמקח ושמו "מגן וסלע"

לכאורה, זה ארגון המסייע לקונה שאינו יודע להתמקח!!!

מקס ולטרס, עולה מאוסטרליה העתיק את הרעיון שנוסה בהצלחה במספר מדינות אירופה, ארה"ב ואוסטרליה והוא גם העומד בראש הארגון.

כך התחיל "הגיהוץ הגדול"!!!

 

...העיקרון שעל פיו פועלת החברה הוא פשוט, והוא עשוי לשכלל את נוהגי הצריכה בישראל

..."מגן וסלע" תנסה לאגד צרכנים בערים שונות ומאות בתי-עסק בכל ענפי הצריכה והשירותים...

   תמורת עשרים לירות לשנה יכולה כל משפחה להצטרף לארגון, ובתמורה תקבל הנחה של 10 אחוזים, על כל קניה, באחד ממאות בתי העסק  המאוגדים ב"מגן וסלע"...

  בית-עסק המצטרף לארגון משלם דמי-חברות 15 לירות לשנה. תמורת סכום זה מופיע שם החנות, או השירות, בקטלוג הארגון, המחולק חינם לחברים וכמו כן מקנה זכות חברות רגילה לבעל העסק ומשפחתו...

...הארגון מציע לחבריו להציג בחנות את תעודת החברות רק לפני התשלום בעת הקניה, מכיוון שההנחה אינה ניתנת אחרי מיקוח או בעת מכירה מיוחדת...


23.10.2011

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!