יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

שלמה שפירא: די למדבר. די לארץ-גושן. יש לְאַחוֹת שוב את השֶבֶר מן המריבה על הארץ המובטחת / שיר

שלמה שפירא

די למדבר. די לארץ-גושן. יש לְאַחוֹת שוב את השֶבֶר מן המריבה על הארץ המובטחת


די למדבר. די לארץ-גושן. יש לְאַחוֹת שוב את השֶבֶר מן המריבה על הארץ המובטחת. 
טרם עיכלנו מספיק את ים-הזמן שמאכזב ומתאכל על ברזל וגידו.
רק מעטים מבינים ומנסים לדהור כדי להציל ולשמֵר ולהחיות שוב משהו מגן העדן האובד.
מדוע כל הזמן אנחנו מצטופפים בצל-המתנה, שוברים ומְשַבְּרִים בתוכנו ובתוך תוכנו
את אותם גזעי-גזעים, גם את הישישים הרעננים וטובים שבהישׂג כל חי האמונים להציל ולהצל
באמונה בקול ובביטחון כל טבור וטפח ארץ היודע לאחות עצמו שוב ושוב 
מכל שבר מריבה בארץ-אמונה המובטחת.

תגובה 1:


  1. - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode=9966010 -
    - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי... israblog.co.il/movepost.asp?blog=292694&blogcode=9968213&move=prev -
    שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    9/2008. שלמה שפירא. הצטופפות או שבירה ומה הלאה. המון רב. טרם עיכל ים הזמן. שאיכל ברזל ושלדו . רק מעטים מנסים לדהור. כדי להציל משהו מגן העדן האבוד . ... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694 -
    נכתב על ידי Shlomo Shapira , 30/9/2008 18:58

    השבמחק

תודה רבה!