יום שבת, 28 ביוני 2014

שלמה שפירא: מי לא רוצה להגיע לכלב שלו בבית שלו, כי רק הכלב נישאר תמיד נאמן לבעליו / שיר

שלמה שפירא


מי לא רוצה להגיע לכלב שלו בבית שלו, כי רק הכלב נישאר תמיד נאמן לבעליו

מי לא רוצה להגיע לבית שלו, למים שלו, ללחם שלו, לחלב שלו
לנעלי הבית שלו
לחתולה שלו שעדין שלו וכל עוד טוב לה עמו
לכלב שלו שתמיד שלו, גם אם טוב לו גם אם רע לו...
הרבה אנשים הבינו שצריך לאמץ להם כלבים, 
כי רק הכלב נישאר נאמן תמיד לבעליו
גם נישאר עיקש ללמֵֵד את האנשים - רוך קירבה ואהבה,
מי לא רוצה להגיע לכלב שלו בבית שלו, כי רק הכלב נישאר תמיד נאמן לבעליו.

2 תגובות:

  1. תגובה שקיבלתי בזמן כתיבת השיר הזה מ- מי לי - האתר שלי, 16:05 29/11/2008:
    אהבתי מאוד את השיר.
    אבל אני חייבת לומר
    שהחתולה שלי לימדה אותי המון
    על אהבה ללא תנאים
    ועל הלבד שב-ביחד
    שאלו , תסכים איתי, דברים חשובים.
    *) שלמה שפירא משיב, 21:41 29/11/2008
    שמחתי לתגובתך.
    מהאתר שלך אני מבחין במודעותך לבעלי חיים וגם לפילוסופיה
    האנושית על החיים ואם את מרגישה ש - "בעידן הרוחניות המחבקת !המתלטפת ,..." , "...שעם הזמן האוזל ,דעכה לאיטה התמימות ..." וזה מתוך קטע משיר שכתבת , הרי שגם החתולה שלך תרמה משהו להסתכלותך על האהבה והחיים . כל אחד ופרושו , אני גם מקבל את הערתך וסביר להניח שיש עוד מה לדבר בעניני חתולים ואנשים ...

    השבמחק
  2. השיר במקורו פרסמתי בבלוג שלי בוואלה - שלמה שפירא משורר

    ש י ר ב ר ג ע 428

    שלמה שפירא

    מי לא רוצה להגיע לבית שלו


    מי לא רוצה להגיע לבית שלו
    למים שלו ללחם שלו
    לחלב שלו
    לנעלי הבית שלו
    לחתולה שלו שעדין שלו כל עוד וטוב לה
    לכלב שלו שתמיד שלו
    גם אם טוב לו גם אם רע לו
    כל כך הרבה אנשים מבינים ומאמצים להם כלבים , היום
    כי רק הכלב נשאר תמיד נאמן לבעליו
    ונשאר עיקש ללמֵד רוך קירבה את האנשים ובני ביתם .

    נכתב על ידי Shlomo Shapira , 27/11/2008 22:53

    השבמחק

תודה רבה!