יום שני, 30 ביוני 2014

שלמה שפירא: הדילמה המודרנית: הזיקנה מדברת ולא מן הבית - אל תשליכני לעת זיקנה באיזה מוסד / שיר

שלמה שפירא


הדילמה המודרנית: הזיקנה מדברת ולא מן הבית - אל תשליכני לעת זיקנה באיזה מוסד

"יללה, אני צריכה ללכת. נו, מתי משחררים אותי?
 הילדים דואגים לי. תוריד אותי מכאן. אני צריכה לראות את הילדים שלי.
 איך הגעתי לפה? נכנסתי סתם כאן.
 אמרו לי דקה ואני כאן כמה ימים, בלי ארנק, בלי כסף, בלי אודם, תמיד הולכת עם כסף ומשׂרק...
 נו משחררים אותי? נו משחררים אותי?...?...?
 נו שחררו אותי מכאן, נו כבר!..."

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא

    הדילמה המודרנית


    זקנה מדברת ולא רק מן הבית
    אל תשליכני לעת זקנה באיזה מוסד!

    "יללה, אני צריכה ללכת. נו, מתי משחררים אותי? הילדים דואגים לי...
    תוריד אותי. אני צריכה לראות את הילדים שלי.
    איך הגעתי לפה? הכניסו אותי סתם כאן.
    אמרו לי דקה ואני כאן ימים, בלי ארנק, בלי כסף, בלי אודם,
    הייתי תמיד הולכת עם כסף ומשׂרק...
    נו שחררו אותי, מתי משחררים אותי? נו משחררים אותי?...?...?
    נו נו נו שחררו אותי מכאן, נו כבר!..."

    30.06.2014

    פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 10:21

    השבמחק

תודה רבה!