יום חמישי, 17 באוקטובר 2024

שלמה שפירא: לא רק את ואני מחשבים מהירותו של שכנוע. / פעם היה במדינה - ערוץ ישראלי דובר ערבית...והראנו את ארץ ישראל ואת הישראליות בצורה משכנעת יותר

שלמה שפירא

במידע שאת נושאת עבורי, מחשבת את מקומי ומעמדי היטב.
אל תשכחי שגם לי יש ג'י פי אס משלי 
לא רק את ואני מחשבים מהירותו של שכנוע.

הערב - ערב חג הסוכות
פעם חגגו בסוכה בחג הסוכות, גם ישנו בסוכה. 
בזמן הזה, לא בונה ולא בניתי סוכה ואין לי סוכה 
אחלום שאני בסוכה ותופיעי בחלומי כאושפיזינה,
למה אין אישה בין האושפיזין
אלחם בשבילך...
את - הלחמי בשבילי...
נתרגש שנינו שיש דברים חשובים שנלחמים למענם.

***
המצב להיום - גם אם יושבים בנחת בסוכה, פתאום אזעקות ומזעיקים אותנו לרוץ למקום מוגן...
כדי להבין מצב זה לאשורו, חייבים להבין את המצבים הקשים גם משפת אויבינו - מן השפה הערבית  - "יעני" - (כלומר) ללמוד ערבית - שפת האויבים הרוצים לכלותנו.
פעם היה ערוץ ישראלי דובר ערבית והראנו את ארץ ישראל הנלחמת על קיומה. 
רבים מאויבינו הדוברים ערבית למדו ולומדים עברית. עשרות שנים אחרי קום המדינה, היה קיים  "קול ישראל בערבית" שדיבר ערבית בנושאים שונים, גם 
על חגי היהודים הנוצרים והמוסלמים, בזמנו שמעתי שידור מפורט על חג הסוכות.
לעולמי עד נילחם על ארצנו ! 

לחג סוכות שקט ושמח !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!