יום שבת, 12 באוקטובר 2024

שלמה שפירא: כשנסיתי ומנסה לעבוד בגינה, המזמרה מוזרה וממזרה

שלמה שפירא 

כשנסיתי ומנסה לעבוד בגינה, המזמרה מוזרה וממזרה


כשנסיתי ומנסה לעבוד בגינה

המזמרה מוזרה וממזרה

כבר לא נשמעת לי המזמרה

כבר לא יכול לעבוד בגינה

כל כך אהבתי לעבוד בגינה

שומו שמים! - רחמים גם לגינה!

היום - יום הכיפורים

קשה לי לצום ומנסה לצום  "כיפור קטן" כמו 

שהייתי ילד בגיל תשע,

לבית הכנסת קשה לי ללכת

אז אני מנסה לעמוד ולהתפלל בגינה,

לפני כניסת החג, הדלקתי נרות נשמה לאבי ולאמי

לרעיית לילדי שנפטרו בטרם עת לחברי בגדוד 407

ובחטיבה 600 שנפלו במלחמת יום הכיפורים לנרצחים 

בשביעי באוקטובר 2023 ולחטופים שנפטרו כשהיו בידי חמאס

לחיילים שנפלו ונופלים כחללים בהגנתם על החיים במולדתם - ארץ ישראל,

הגנה! האגאנה! (ביהודית-עיראקית) מיוחדת במינה

ואני בגינתי משתומם מהניצנים המלבלבים בגינתי.

תמיד תמיד יש תקווה.


תגובה 1:

תודה רבה!