יום ראשון, 30 באוקטובר 2022

שלמה שפירא: "טרמינל של חרובים" ספר שירה שכתבה "עינב לוי"

שלמה שפירא

"טרמינל של חרובים" ספר שירה שכתבה "עינב לוי"

הוצאת "סער", תשס"ז 2006

 

אני – כי לא אני

גם כותבת בגוף זכר

כי

כילדה היא חידה

כנערה היא סערה

כאישה היא קדושה

נצבעת, במקרה! בכל אמות הנפש

אני - לא כי אני

אני והאהבה

אובדת בוערה ממטבע מפחית

במסע  שסופו מרדפים.

מהו - מרדף

מהם מצודים

במרדפים של יתמות ועקרות

בנופים שהריחו אבק טרמינלי

יש ניסיון להימלטות מהסוף לגאולה

בסוף שנותר וסבלי שם.

 

שם הספר "טרמינל של חרובים"

ובספר אין זכר לחרובים

יש דגש לטרמינלים

בנופיה שהריחו (אולי) תרמילאים באבק מסעם ושבו והגיעו לטרמינלים בסוף מסעם

ומבינים עכשיו יותר מה מרגישים בעולם הבולס רוחות נפש ורוחות נשמה.

בטרמינלים בארצות העולם – בגמר טיולי הדרכותיה / נסיעותיה – לא תפגוש עצי חרובים

קונה תקנה אבקת חרובים שם למרקחת מרפאה בעוברה ועוברת בנדודיה/מסעותיה

ובכל פעם ששבה לישראל, מוצאת עצי חרוביה.


30.10.2022

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!