יום שבת, 4 באוגוסט 2018

שלמה שפירא: פשוט וחלק / שיר

שלמה שפירא

פשוט וחלק

מעולם לא הרגשתי את חבלי לידתי
אני נולדתי כאן מזמן וְיִלַּדְתּי את עצמי בעצמי
גם משהו מן השמים עזר לְיֶלֵּד אותי 
היה בי דחף להרוויח כמה שיותר מן האור ולהפחית כמה שיותר את החושך, על כן מן השמים תבונתי.
בקשתי עוד נס: להיגאל שוב בארץ-ישראל:
בילדותי - ואני בככר הנֵכָר בעיראק המסכסכת המשפילה הרודה המחסמת, שם אפילו בביתי בשכונת היהודים, לא היה אור לי.
עִבְרִי תמיד הייתי, בן להרי ארץ-ישראל וירושלים
בחליל רועים נִשֵּׂאתי ובמקנה אמת רכשתי את חיי ונגינתי
אתקבץ כאן לשמור כבבת עיני את המולדת לי ולעמי.
אנא מכם בני עמי! היזהרו מאד שוב ושוב ושוב משודדים.

4.09.2018

שורה שהוספתי במוצא"ש:
בעצם ההפגנה של הדרוזים הערב - מוצא"ש כ"ג באב, תשע"ח - מעט הרגשתי כמעט הבנתי שארץ-ישראל היא המולדת של הדרוזים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!