יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

שלמה שפירא: כיבוי-אש / שיר

שלמה שפירא

כיבוי-אש

את שם אני עדיין כאן
מצב קיים אבסורדי שאין לו תקנה 
מורעל געגועים אלייך
הרבה שנים - לא שותה, לא אוכל, לא קורא, לא כותב
כשאני נזכר בך, בעיקר בפיטנות נפשך.
וכמו שלמדת אותי
מנסה אני לגייס כל משאב שהשתמר בתוכי
שמגן על החיוני 
להשיב לתלם את הדחוף המיידי
משקה גינה שלא תצמא
מחזיר נקי שלא יוזנח
מחשבן נכון את הוצואותי
מחזק ומחבק אהבה שתרגיש בטח
מעביר עוור את הכביש
מוותר על חנייתי לשכני שלא נריב
פוקד ומחזק כל אדם סיעודי
ומדי פעם אני כותב שיר
השירה מרגיעה אותי, השירה מאזנת את כפות המאזנים במחשבתי.
את את את
את לימדת אותי פעם ולא רק פעם 
איך לעשׂות כיבוי אש בטירוף המאיים כל-הזמן אשר מסביבי ומסביבנו.
אז יאללה מכבי הפועל ביתר הכנסת בית-המשפט ראש-הממשלה כל-אחד מאיתנו
מתי תהיה כבר רגיעה באדם, ביטחון בארץ
יחזור הגשם לשמים, הירוק לאדמה, תחזור התבונה לאדם.

9.08.2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!