יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

שלמה שפירא: לא בוחרים בשירתי, על שום מה? / שיר

שלמה שפירא

לא בוחרים בשירתי, על שום מה?

לא בוחרים בשירתי, על שום מה?
אני יודע לנקד ולא מעוניין לנקד את שירי. אנקד רק כשנחוץ.
אני יודע עברית טובה ומשתמש גם בעברית שטחית וענייה.
אני יודע שלמטבע המילה יש שני צדדים: צד אחד לצדקה וצד שני לשירה.
אני יודע שעברי אני במהותי וערבי אני שמתבל את שירתי.
אני יודע לגשת לאדם בשירה למען גאולה ולא למען חנופה.
אני יודע לשׂמוח גם לבכות בשירה ותשוקתי לה לפתחי רובצת.
אתם מבקשים לשבש במפגין את מנוחת שירתי ואיש-מנוחה אני.

9.08.2018

תגובה 1:

  1. יום שבת, 4 ביולי 2015
    שלמה שפירא: כאן שרב-השׂפה הגדול / שיר
    שלמה שפירא

    כאן שרב-השׂפה הגדול

    השׂפה האנגלית - שׂפת המדע הבנקים ההייטק...
    השׂפה הצרפתית - שׂפת המנגינה שגם הריב בהּ מנגינה.
    השׂפה הערבית - "דיר-באלק", שׂפה של הרתעה והתראה.
    השׂפה הסינית - סינית בשבילי -מובנת ולא מובנת- מליוני אנשים חיים בהּ.
    השׂפה הגרמנית - נַיַּחַת והייתה פעם נִנּוֹחָה והיום זְמָנֵי עיצוריה - צרה צרורה ומאיימים.
    שאר השׂפות עמוקי שׂפה בשבילי ואני ערל-שׂפתים בן.
    רק העברית בשבילי: שׂפה פשוטה מובנת רומנטית ואלוהית בשבילי,
    שׂפת הקודש ושׂפת החול בערבוביה בהּ, קודש קודשים לי.


    04.07.2015
    פורסם על ידי שלמה שפירא ב- 11:22

    השבמחק

תודה רבה!