יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

שלמה שפירא: השקט / שיר

שלמה שפירא

השקט

קשה לי 
באמת קשה לי
משב רוחי רוח-האדם שחייב להישאר קיים ורענן בקרבי
ואתם מדמיינים אותי וכל אחד שמסביבי, לאחרונה, ככוכב-על.
אתם הופכים מציאות לפרדוקס רב-מכר על שום מה?
אמת או שקר, זכות או חובה קובעים מי אני ומה חיי.
היש עוד צורך באהבה בידידות בעזרה-הדדית בפואטיקה באסתטיקה בפילוסופיה ובמדע?
יוהרה נובורישית קופצת ממדרגה למדרגה לאינפלציה דוהרת, על שום מה?
מלה של כלב חזקה היום ממלה של בן-אדם
חתול של אדם הופך אדם של חתול
מפלצת הזמן הופכת מלון חמישה כוכבים
אגואיזם חודר ומעצים גיחות סרק בנפש הדבש בעתידנו וזה מחכמת שקרינו
אהבליות חוגגת בתכניות הבידור בטלוויזיה שלנו, כל אחד מנסה לדחוף עצמו להיות בדרן טלוויזיוני.
אני מבקש שקט
הייתי מבקש מכם שקט
בבקשה מכם, תנו לי קרדיט של שקט 
תנו לי שקט גם בשׂמחתי גם בעצבותי
השקט טוב לצניעות כוחו של האדם
השקט אין לו צורך בראיון טלוויזיוני כדי לקדם את כוחו ולקיים את מבטחו והבטחתו.

9.08.2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!