יום ראשון, 20 ביולי 2014

שלמה שפירא: בעשׂר אצבעותיי מבקש אני לכתוב שיר / שיר

שלמה שפירא

בעשׂר אצבעותיי מבקש אני לכתוב שיר

בעשׂר אצבעותיי מבקש אני לכתוב שיר.
לפעמים, אני רוצה לכתוב שיר על מישהו שאני מכיר, ולא יכול
כי אני לא  פפראצ'י.
יש ידידים המבקשים להישאר עם התדמית הוורודה, ואני ורד-צדי עוזר להם
ויש ידידים שרוצים להישאר עם הנאד הנפוח אשר להם, ואני ארוך-רוח להם ואינני מחריד
ויש כמו אותי - האומר את הכל אשר על לבו, ועל עצמו אינו מחריש.

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא:
    השיר הזה בכותרת אחרת/בהדגשה אחרת,
    אני לא פפראצ'י
    בעשׂר אצבעותי אני מבקש לכתוב שיר.
    אני רוצה לכתוב שיר על מישהו שאני מכיר ולא יכול,
    יש ידידים המבקשים להישאר עם תדמיתם הוורודה כשאני ורד להם ואינני מחמיר
    יש ידידים שרוצים להישאר עם הנאד הנפוח אשר להם ואני ארוך-רוח ואינני מחריד
    ויש כמו אותי:
    האומר את הכל אשר על לבו ועל עצמו ואינני מחריש .

    השבמחק

תודה רבה!