יום ראשון, 20 ביולי 2014

שלמה שפירא: מיתרי קולי נשארו מתוחים כמו קודם וממשיכים לספר כניסתי ממצרים למעברות האור בארצי שלי / שיר

שלמה שפירא

מיתרי קולי נשארו מתוחים כמו קודם וממשיכים לספר כניסתי ממצרים למעברות האור בארצי שלי

באותן עיניים, באותן אזניים, באותן ברכיים, באותן אצבעות ידיים לעבודה למלאכה ולגמילות חסדים
באותם עיכולי דרך בדעת ובמחשבה, גדלתי עם המדינה
מיתרי קולי נשארו מתוחים כמו קודם וממשיכים לספר כניסתי ממצרים
למעברות האור בארצי שלי,בשׂפה הפשוטה שלי, בשׂפה הקדושה שלי אני שר
 ומספר על כל הדברים אשר עשׂיתי יצרתי וחוויתי. 

תגובה 1:

  1. שיר זה מופיע פעמיים בבלוג:
    יום שישי, 6 ביוני 2014
    שלמה שפירא: בשׂפה פשוטה שלי, בשׂפה הקדושה שלי אני שר / שיר

    בשׂפה פשוטה שלי, בשׂפה הקדושה שלי אני שר

    לא אותן עיניים
    לא אותן אוזניים
    לא אותן ברכיים
    לא אותן אצבעות ידיים לעבודה למלאכה ולגמילות חסדים
    לא אותם עיכולי דרך בדעת ובמחשבה
    גדלתי עם צמיחת המדינה
    רק מיתרי קולי נשארו היום מתוחים כמו קודם
    וממשיכים לספר כניסתי ממצרים למעברות האור בארצי שלי,
    בשׂפה פשוטה שלי, בשׂפה הקדושה שלי אני שר ומספר את כל הדברים אשר עשׂיתי.
    פורסם על ידי שלמה שפירא ב- 22:19

    השבמחק

תודה רבה!