יום שישי, 18 ביולי 2014

שלמה שפירא: שומעת חופשית שלי...קול ענוייך הוא צען כבד בליבו / שיר

שלמה שפירא

שומעת חופשית שלי...קול ענוייך הוא צען כבד בליבו



שׁוֹמַעַת חָפְשִׁית שֶׁלִּי
אַל תִּדְחִי סְלִיחָתֵךְ עִמִּי
אִם פָּגַעְתִּי בִּכְבוֹדֵךְ
וְלוּ בִּלְשׁוֹנִי
סָלֹּחַ סִלְחִי לְלִבִּי הָאֲנוֹשִׁי
שֶׁלֹּא יָדַע הֵיטֵב לְבַקֵּש בּעדֵךְ
שֶׁלֹּא יָדַע כָּרָאוּי לְפַשֵּׁט לְפָרֵט צְרָכָךְ
שֶׁלֹּא יָדַע קֶשׁב מַסְפִּיק לָךְ
אַךְ קוֹל עִנּוּיֵך הוּא צַעַן כָּבֵד בְּלִבּוֹ .

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא:
    השיר הזה נכתב ב- 2008 והייתה תגובה לשיר, ממישהי שאני לא מכיר וכינתה את עצמה,
    מרגישה וחושבת , 19:41 27/3/2008:
    כשאני קוראת שירים אלה, יש לי תחושה, שאני קוראת מכתבים פרטיים, שנפלו בטעות בידי.
    כמעט מציצה.
    זכתה מישהי, שייכתבו לה שירים כה מקסימים,
    גם אם ברגע.
    שבת שלום

    השבמחק

תודה רבה!