יום ראשון, 20 ביולי 2014

שלמה שפירא: יש משהו - שאתה ואני הרגשנו באותם ימי עלייה / שיר

שלמה שפירא

יש משהו - שאתה ואני הרגשנו באותם ימי עלייה
                                                                           מוקדש למשה גרנות

יש משהו - שאתה ואני הרגשנו באותם ימי עלייה
איך דרכנו בפעם ראשונה על אדמת ארץ-אבותינו
ואנו כילדים - לא הבנו איך יַעֲלו דרכינו בידינו כִּדְבָעֵי.
רק אנשי גאולה הבינו את גב הישועה:
לקום למחרת בבוקר
להגיע למושבה עברית
לבטוח בשוטר עברי - לחבקו ולנשקו כמו מזוזה מהלֶכֶת
כי לחבק שוטר עברי (במכנסיו הקצרים - והרי במכְנְסי הבד הקצרים נתונה תעוזתו)
נתן אמונה ואמונים בנו
ואיך לחבקו ולנשקו - כמזוזת אלוהים כתובה בלשון קצרה,
זרימה נפלאה למרקם הלב לעלטת מרתף הנפש
וממנהרות התקווה ההם, הרי אתה ואני הגענו עד הלום.


למשה,
ומההטמעה האתמולית שלךָ, מוקדש לך שיר זה .
בברכה ,שלמה שפירא              21/12/07 

תגובה 1:

  1. משה גרנות משיב לשלמה שפירא:
    אני נרגש שהסיפור שלי השפיע עליך, וכתבת שיר.
    תודה לך,
    משה גרנות
    21/12/07

    השבמחק

תודה רבה!