יום רביעי, 10 ביולי 2024

שלמה שפירא: פוליטיקה - אאוט, אהבה - אין

שלמה שפירא

פוליטיקה - אאוט, אהבה - אין


את חיה לפי שעון שמש

אני חי לפי שעון אהבה.

אני לא פסיכולוג

שבודק מקרים של אהבה בחייו.

גם לא אלוגריתם 

שבודק מיליון מקרים של אהבה.


אני מכאן כשאני כאן, 

אני לא מכאן כאשר אני לא מכאן

אבל את כאן, תמיד מכאן

"כאן זה" מכרה זהב:

חולמים עליו

כאן אלף ידידותיי

פה גדלתי והתעצמתי

בא לי בשקיעות בא לי בזריחות

ושמש זורחת בכל מקום, גם ב- "שקמת המשפט"

"דודי אמסלם לא מבדיל בין שמש זורחת לשמש שוקעת" - תוקף לפני מספר ימים את אחד משופטי ביהמ"ש העליון ואומר: "אם הוא מחליט היום שיום ראשון - יום ראשון...

ומה עם חטופינו - "לא חטופינו!?

ננסה לשמור את אהבת המקום הזה - על בית - על בית-מחוקקים, על בית-משפט, על בית-אבות, על בית-חטופים על בית-מופצץ, על אזרחים שהיו מן השורה והפכו אין!...ו- "דודי אמסלם" אולי לא מפוקס ביראת מצלמתו.

אזרח הוא אזרח במכרה-זהב של חלומות, גם ברסיסים של תקווה - אזרח אף פעם אסור לו להפסיק לחלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!