יום רביעי, 17 ביולי 2024

שלמה שפירא: לחץ / על לחץ

שלמה שפירא

לחץ / על לחץ

אני מנסה לא להיות לחוץ וכל מה שמסביבי מלחיץ אותי:
- לחץ כדי להרחיב
- לחץ שתף
- לטורניר הכדורסל - לחץ כאן...

שומע שירו של "ברי סחרוב" :
"אף אחד לא יודע למה, אף אחד לא יודע כמה:
 "לחץ, אני מתמוטט
  לחץ, עכשיו זה בועט
  לחץ, עמוק ורוטט
  לחץ, תנו לו לצאת".

להקת קווין ודיוויד בואי...שרים "under pressure"

הולך לרופא עיניים: - מה עם לחץ תוך עיני
הולך לרופאת משפחה - אני רוצה לבדוק את לחץ הדם- תקין, נמוך, גבוה
הולך לבית חולים - נבדוק לחץ בשרירים ובשכמות...
הולך להתגייס - לחץ מהגיוס
הולך לבחינת בגרות - לחץ מהבחינה
הולך לפסיכולוג - יש לך לחץ נפשי...צור לעצמך שגרה יעילה עם סדר וארגון...
הולך למלא דלק ובודק לחץ אוויר בצמיגים

צופה בטלוויזיה:
לחץ על חמאס
סינואר לוחץ על חמאס וחמאס לוחץ על סינואר...סינואר נתון ללחץ גובר, חמאס משתמש בבתי חולים כמנוף לחץ על צה"ל...
בנימין נתניהו: "הדרך לשחרור חטופים היא לחץ על חמאס".
גורמים בצה"ל: "הלחץ התהפך על חמאס..."

בבית הכנסת: הרב מייעץ: "להרפות ולזרום עם מה שיקרה, מתוך ביטחון מלא שכל מה שהאלוקים עושה - עושה לטובה, האמונה היא התרופה האמיתית ללחץ."

בבית שלי - לחץ אישי בגלל בלגן בבית שגורם ללחץ
ידידה טובה שלי יעצה לי: "בעצמך - תברר לעצמך מה מלחיץ אותך".

לבסוף חייב אני להזכיר את השיר "Surface pressure"  מתוך הסרט של וולט דיסני/חברת וולט - היה עמיד כמו פלדה, לא נשבר, לא נלחץ, אתה סלע - הסלע!

תגובה 1:

  1. יפה מאוד!
    לא שמתי לב עד כמה יש ביטויים עם המילה - "לחץ"

    אורי וייסברם

    18.07.2024, 9:11

    השבמחק

תודה רבה!