יום שני, 1 ביולי 2024

שלמה שפירא: "קול קורא"

שלמה שפירא

"קול קורא"

ִאני בעד גָּּנִיִם של שושנים וגֵּנים טובים בגוף.

קבלתי היום אימייל - "קול קורא" / כתב עת לספרות בשפה האנגלית ובו מופיעים פרוזה קצרה וגם שירים.
לגבי פרוזה - בגילי - דבר שאינו פיוטי, יבש בעיני ומעדיף אני את השירה לעומת הפרוזה - שירים מעניינים אותי מאוד ואני קורא מהם הרבה.

היום - מגנטה אותי אישה חמודה ומיד נזכרתי שבנוכחות שדה מגנטי משתנה בזמן, השדה החשמלי אינו שדה משמר ומתקיים,
כך שלא אוכל להתוודע לאישה החמודה גם מבחינת תכונת ההתייצבות והניצבות שלה. היא אוהבת את המבצעים ב- "ויקטורי" ואני מחפש מרחב ויקטורי אנושי.


מה שזוהר - צריך גם לבדוק ממה בא זוהרו: חיפשתי סיבה לזוהר וורדרדי - רחוק רחוק הגעתי. לאגם מלוח זוהר בוורדרדות להפליא באי ליד אוסטרליה. הוורדרדות באה מן האצות שהמשיכו לחיות בתוך המים המלוחים באגם. מכורח? מרצון? מאהבת המקום? מסימביוזה פלאית מן השמים?...

ידע ברצף, בסביבה, בתפקוד, במבנה-אישיות, בתפיסה מרחבית ומקומית - גם אורתולוגיה ו- אורתוגונליות מתמטית אינם עוזרים ברצף האירועים שפוקדים את האדם.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!