יום שבת, 7 בינואר 2017

שלמה שפירא: "בת-מזל אני שמצאתי את הייעוד שלי בחיים לדאוג לחתולים" / שיר

שלמה שפירא

"בת-מזל אני שמצאתי את הייעוד שלי לדאוג לחתולים"

מישהי אמרה אתמול בקיום הזמנה לערב-שבת, בין-השאר, "בת-מזל אני שמצאתי את הייעוד שלי בחיים לדאוג לחתולים. שליחת-קודש אני לדאוג לחתולים מתקשים חולים ואלה שברחוב שהעצב בשוטטותם."
ואני חשבתי וחשבתי באותו רגע על חתולים ואנשים:
מעקשנות החתולים - לו גם היו עוד ועוד ערְבָא טבא ערֵבה אחראית גם באימוץ עפצי-האנשים החיים, מצב חיינו וגם מצב חתול וכלב וכל חי טוב יותר, כי אנחנו ערבים זה לזה.
ילמדו ערֵבים שצריכים ערֵבים להאזין ולו במעט לגרגור החתולים השרים תודה למציליהם.

7.01.2017

2 תגובות:

  1. 13.01.2017, 17:42
    שלום שלמה יקר ,
    תודה על הדברים.
    שמח כי ישנם אנשים הדואגים לבעלי-חיים.
    אני , אישית , מאוד אוהב בעלי-חיים.
    נקווה לטוב.
    שבת שלום ורק טוב ,
    מוטי ג.

    השבמחק
  2. 16:32, 20.01.2017
    הי שלומו
    תודה רבה ששלחת.
    נשמה יפה, חבל שהעיברית שלי לא מאפשרת להבין את הכול!
    ני.

    השבמחק

תודה רבה!