יום חמישי, 26 בינואר 2017

שלמה שפירא: אחותי הגדולה חסרה לי מאד. השיר מוקדש לאחותי המנוחה - רותי (בדריה) ע"ה

שלמה שפירא

אחותי הגדולה חסרה לי מאד
                    השיר מוקדש לאחותי המנוחה - רותי (בדריה) ע"ה

אחותי הגדולה חסרה לי מאד:
היא דאגה לילד שבי
היא דאגה לחובק שבי
היא דאגה למקשיב שבי
היא דאגה לאוהב שבי
הייתה כמו אימא ואולי יותר מאימא.
היא דאגה להרגיע את החושש שבי
היא דאגה לחבק את ה- "מג'נון-לילה"* שבי
הייתה סלעית וקטיפתית
הייתה כוורת אהבה
הייתה שמיים לברך ברכה
הייתה ראש ממשלת התעוזה העזרה וההצלה
הייתה אֵם-על-אֵם לדאגה ולפתרונה
חנוּנָה מקשיבה מרגיעה ושומרת סוד
שׂפתהּ עממית מתובלת בחכמת השנים ובהגיגי ערב.

* מושג הלקוח ממחזה ערבי על אהבה טוטאלית של בחור לבחורה בשם "לילה"

26.01.2017

תגובה 1:

  1. 27.01.2017, 8:37
    דוד שלמה היקר .ריגשת אותי מאוד עם הרבה דמעות .ולא עד דמעות..מה שכתבת זו בדיוק אימא שלי, בדריה וכמה היא חסרה עם הדאגות והשאלות שלה .חום שחונק מאהבה עד אין סוף לגבי אבא רפי הכל נכון . תודה לך דוד יקר על מה שכתבת על אימא שלי שחסרה כל יום. מי ייתן וכולנו נהיה בריאים לדור ההמשך שלנו
    איציק שפירא

    השבמחק

תודה רבה!