יום ראשון, 8 במרץ 2015

שלמה שפירא: כשאת על האדמה את מלכה ואני בורא אותך המלכה שלי / שיר

שלמה שפירא

כשאת על האדמה את מלכה ואני בורא אותך המלכה שלי

                                                               ל- הני

כשאת על האדמה את מלכה

ואני בורא אותך המלכה שלי.
כשאת על המים את אהובה מאהבת
ואני בורא אותך האהובה המאהבת שלי.
ובין האדמה למים החיים נמשכים וחיינו ימשיכו
ואנו מנסים שחיינו ימשיכו בחן ובטעם טוב.
אבל, לפעמים, החיים הופכים בן-רגע, בלי טעם ובלי ריח, כמו מסטיק
כמו השבוע כאשר חליתי בשפעת והייתי מרותק למיטתי ומרוחק ממך
וכאשר ניסיתי לחשוב עלייך ולכתוב לך בית של שיר משלנו, לא צלחתי.
ניסיתי לחייך אלייך בכל הרגעים שבאת לבקרני ולעודדני ורגעים אלה היו רגעי נחמה עבורי.
תחילת שבוע,
שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
שיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך
שנתרחק כמה שיותר מן החולי וגם מביקורי רופאים
אני צריך לקום מן המיטה ולהלך על פני האדמה
לנסות להשתובב במים-חיים שהם סם חיינו ואהבתנו.

08.03.2015

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!