יום חמישי, 12 במרץ 2015

שלמה שפירא: נתן יונתן מביע דעתו -" אני חושב שאני ראוי לפרס ישׂראל , אבל אני לא יושב עם סטופר ומחכה . אני יודע כמה אינטריגות וצרות עין יש בזה , ואני יודע שבארץ מסתובבים כמה אנשים שאני גורם להם סיפוק גדול בכך שלא מעניקים לי את הפרס " / תזכורת סביב פרס ישראל

שלמה שפירא

נתן יונתן על "פרס ישׂראל" ועל הזיקנה
ידיעות אחרונות – 13.9.2002

על "פרס ישראל"
אני חושב שאני ראוי לפרס ישׂראל ,
   אבל אני לא יושב עם סטופר ומחכה .
   אני יודע כמה אינטריגות וצרות עין יש בזה ,
   ואני יודע שבארץ מסתובבים כמה אנשים
   שאני גורם להם סיפוק גדול בכך שלא מעניקים לי את הפרס "

על "הזיקנה" 
לא שיש לי משהו נגד זיקנה ,יש בה אפילו משהו הדור .
   אני פשוט מסרב להזדקן ,
   וזה מתבטא בהתנהגות שלי עם עצמי ,
   עם סביבתי ,
   ובדרך החשיבה שלי .
   אוהב את האיפכא מסתברא ,
   לא מוותר על יצירתיות , שהיא
   בריחה משגרה , מסטאיאוטיפיות "


תגובה 1:

  1. 13:02,
    בסופו של דבר הוא לא קיבל.
    הוא התראיין ואמר שהוא מבקש לקבל את הפרס.
    ואז בני ציפר בהארץ כתב על שירתו מאמר קטלני
    ואמר שנתן יונתן אינו משורר
    הוא רק פזמונאי
    ונראה לי שהוא חרץ את גורלו.
    בלפור ח.

    השבמחק

תודה רבה!