יום שלישי, 9 בנובמבר 2021

שלמה שפירא: לפרש את הגאולה

שלמה שפירא

לפרש את הגאולה


שואפים למצב קבע וניתן לשנות כל דבר בהסכמה:

העלמה "בדרייה" הפכו אותה "רותי" - ("רות המואבייה") והסכימה

"סידנה עלי" (אדוננו עלי) הפכו אותו "סדנא אלי" שיישמע כציפור הסתיו הנחליאלי

שבפירורים - נח לי נח לי אלי (אל רחום ורחמן)..."עלי" זה "אלי" (אליהו הנביא)...


מוזיאונים למיניהם משדרים - היה היה מצב קבע ומזכירים להמשכיות אל קבע אם לא המצב מצב קבע...


נוריד את הכובע בפני עם ישראל שלא שכח לשוב למקום הקבע שלו - גאולה גאולה!


לא עוזרים לגאולתנו - בטפינו ובזקנינו עלינו, בזקנינו ובטפינו נרד 

להימנע מירידה מארצנו 

לא להפקיר לריק רוח הכוח שבגאולה!

חזקל יחזקאל: מעצם התווך בעצמותיך, הנבא על שאר עצמותיך שרוח אין בהם ואמרת אל הרוח, בואי בהרוגים האלה ויחיו והנחתי אתכם על אדמתכם קבע. גאולה גאולה.

הערה: בכל מצב - הרבה כסף, מעט כסף, לא אזלזל בקבוע בקבע ובקביעות! איך אומר גברי בנאי בשירו "בין זיכרון יוסף לשכונת הפחים: "גם אם תתנו לי אמריקה חינם...אני מפה לא זז משום מקום. אני כעץ שתול..."


9.11.2021

2 תגובות:

תודה רבה!