יום ראשון, 28 בנובמבר 2021

שלמה שפירא: מעגלים

שלמה שפירא

שחזרתי את השיר: "מעגלים" שהופיע בבלוג שלי ב-וואלה ולא ניתן לכותב השיר לראותו


מעגלים

הנחני במעגלותיך / סגור בי מעגלים של אור ליום מעגל של חושך /דחוס בי פינות של אוויר צלול ליום פינה זהומה / נצור בי רגעים של אהבה ליום קשה מנשוא/ אנא! את דמי שמור מכל פגע / שימני כחותם בשדה ראייתך / שמרני ושמחני.

שיר ברגע 395 / 23.10.2008, 00:06

הייתה תגובה:
רנה דרור , 08:44 23/10/2008:
שיר תפילה. מרגש.

רנה

תגובה 1:

  1. יום ראשון, 28 בנובמבר 2021
    שלמה שפירא: השוד הגדול של "וואלה"
    שלמה שפירא

    השוד הגדול של "וואלה"

    באנו חושך לגרש!

    "וואלה" טרפה את יצירתי. מאות קטעים (אולי מאלף קטעים) שלי שאני כתבתי, אני לא יכול לעיין בהם,

    למשל:

    קטע שכתבתי ואיננו עוד:

    חבל שהבלוג שלי ב- וואלה נסגר ואת קטעי שלי אני לא יכול לראות.

    בזמנו - כתבתי שיר (שיר ברגע 395) בשם "שמירת מעגלים":

    הנחני במעגלותיך.
    סגור בי מעגלים של אור ליום של חושך
    דחוס בי פינות של אוויר ביום צלול ליום אבוך...

    פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 5:14

    השבמחק

תודה רבה!