יום חמישי, 11 בנובמבר 2021

שלמה שפירא: לרצות לוודא

שלמה שפירא

לרצות לוודא


כל הזמן רצתי אחרי אנשים לרצות אותם
אך מי ריצה אותי.
כך הפכתי למשורר:
סטודנט ריצה את הפרופסור
משורר ריצה את שומעיו והבין שלא יכול לרצותם כל הזמן
כי אכפת לו מהם.

כשאין וודאות חולמים על וודאות
בגלל זה אני בחלימה כל הזמן ומבקש וודאות.
בחיים יש: יריב אישי, יריב משפחתי, יריב שכונתי, יריב קהילתי, יריב תעסוקתי, יריב לאומי...
נמנעתי מכל ריב 
אנשים חשבו שאני בחוסר וודאות
אך מי שרב עמי אריב עמו וכך ירגיש את וודאותי.

הערה:
פקידת המחלקה בה עבדתי עם שנות ותק רב  - הייתה אומרת לי- "שלמה! שקט שקט אתה כל הזמן, ואוי ואווי כאשר חוסמים את וודאותך! אף אחד לא מסוגל לחרבש בצדקתך."

11.11.2021

5 תגובות:

  1. אהבתי את מה שכתבת מלב אוהב ודואב. אבל גדולתך היא ביכולת לשחרר את המתח הקיים. מצאת בכתיבה את הנתיב הנכון. אני מוצאת זאת ביצירה האין סופית.
    הכוח הוא בידך.

    רנה דרור,
    12.11.2021, 14:4

    השבמחק
  2. שבת שלום
    מצרפת לברכה זרי כלניות
    תצוגה מקדימה של סרטון ה-YouTube ‏כלניות אדמדמות אדמוניות מהאתר שלי

    רנה דרור

    השבמחק
  3. איזה שיר יפה סבאלה

    נווה בן שמן,
    12.11.2021, 10:25

    השבמחק
  4. יפה מאד שלמה, בוקר טוב ושבת שלום

    רחל הדר,
    12.11.2021, 9:35

    השבמחק

תודה רבה!