יום שני, 5 באפריל 2021

שלמה שפירא: לא שאני מזלזל באישה וביופייה

שלמה שפירא

לא שאני מזלזל באישה וביופייה


לא שאני מזלזל ביופי

היופי חשוב לי כמו אוויר לנשימה

מאוד רציתי ורוצה יופי

תמיד החמצתי יופי...

היא עם לחץ דם גבוה, דלקת פרקים עם גב כאוב ועוד 

אני עם גב שבור מקרטע בהליכה כאוב בישיבה עוד ועוד

אהבתי את הכרית שהביאה גם לי כשישבנו באסיפת הוועד החדש בכניסה לבניין

אהבתי שכתבתי לה מכתב איך שורדים את החיים וניסיתי, כמה שאפשר לכתוב מזווית הראייה שלה

שנינו היינו נאמנים לדרך של הוועד הישן

מתחלף ישן בחדש

משתנים זוויות הראיה של הדיירים

פתאום מצביעים על התימני, על העיראקי, על המרוקאי...

את זה שיש לו כלב 

את זה שיש לו כלבים וחתולים וחיות מחמד

אתה שראית אדם נחמד עם חיות מחמד 

חשבת - לפחות חיות המחמד מחמיאות לו

אך נשארת לבד ללא חתול ללא כלב ללא חיית מחמד

ללא אדם-ידיד

באין אהבה, בשביל מה לחיות.

5.04.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!