יום שבת, 24 באפריל 2021

שלמה שפירא: העורב והאדם

שלמה שפירא

העורב והאדם


אדם חושב שהוא חכם-התבל 
ולא זה.
העורב הוא החכם
דבק בכל מטרה ממטרותיו
שומר בשבע עיניים על כל גוזל עד שיודע לעוף למעלה בשמים
פוגש הגוזל העורב בשמים את הידענים, את המדענים, את הדבוראים, את המיוחסים 
לומד מהם את חכמת החיים
תוכנה חומרה חידוד חידה ושמירה...
והאדם עם קריוקי דג נחש שר ושר, לאחרונה
חושב שהוא אלוהים
אך במחלקה סגורה האדם, לבו האנושי קטן קטן יותר מיום ליום
בהרבה קטן מכל חיה שבעולם,
עוד יביא האדם אסון אורב על העולם.

אני,!
פעם הייתי איש מרחבים
קרוב לבי ורחוקות עיני לסביבתי
עכשיו אני מודאג
איש גדר אני
מפחד אני
מהלך צמוד לגדרות
לאדם כבר אין בית אין אימא 
את מי יבקר באשמורת הטל לברך "מודה אני לפניך..."

24.04.2021

5 תגובות:

  1. כל כך חכם ובודד...
    שבת שלום,

    ענת זגורסקי,
    24.04.2021, 11:33

    השבמחק
  2. ...ובודד, - כך את כותבת.

    תשובתי:
    אין בדידות מאכילה נפש. איני עוסק בעבודות בדידות בעבודות בטלות
    אני מנסה לשלב עושר נפשי לאדם
    החוכמה היא שבלי אימא מברזל ואבא עשיר המשכתי וממשיך לראות את העתיד מפי אמונת האלוהים
    ושר אמונה,
    שבת שלום.

    שלמה שפירא

    השבמחק
    תשובות
    1. עולם אינך בודד
      כששורשיך איתנים
      אלוהים במרומים
      יצירתך בצמרות
      ואמונה בלבך -
      זוהי חכמת הבדידות

      תודה על מה שכתבת לי,

      ענת זגורסקי,
      24.04.2021, 14:49

      מחק
  3. כתבת יפה מאוד. מסתכל על הכל עם הרבה ידע ורגש,

    עדנה שפירא,
    24.04.2021, 14:41

    השבמחק
  4. מאד נוגע ללב.

    רחל הדר,
    24.04.2021, 20:42

    השבמחק

תודה רבה!