יום שני, 26 באוקטובר 2020

איציק שפירא: מכתב שנכתב ביום הזיכרון להירצחו של יצחק רבין ז"ל

איציק שפירא

לכבוד הנשיא שמעון פרס שלום רב,
צירפתי מכתב אותו כתבתי לכתב אילן לזרוביץ בערוץ 2. אבקשך לקוראו.
למרות דעותינו הפוליטיות הנוגדות אני מעריך את מאמציך לכונן שלום באזור אם כי אני לא מאמין שזה יצליח אבל אני יודע שכוונותיך טובות ואתה מנסה לשפר את המצב. יש לציין שבזמן רצח רבין עמדותיי היו שמאל והיום בו חתמת הסכם עם ערפאת היה מהמאושרים בחיי. במהלך השנים שאחרי ובמיוחד אירועי מנהרת הכותל גרמו לי אכזבה רבה מהצד הפלשתיני דבר אשר גרם לשינוי בעמדותיי הפוליטיות אך עדיין אני חושב שלמרות שההסכמים האלה היו טעות גדולה מאוד היינו צריכים לנסות אם כי היה לדעתי עלינו להפנים את המציאות שנוצרה.
לדעתי עליך לנקוט בדרך של קירוב לבבות בין ימין לשמאל כי הקרע כאן חמור והמכתב אותו אני מצרף הוא דוגמא טובה מאוד לכך.

כמו כן אני רוצה לברכך ולחזקך בנושא של איכות הסביבה שהוא הנושא לדעתי החשוב ביותר שיש היום. אבקשך לפעול לעידוד התחבורה הציבורית מכיוון שמכוניות ירוקות זה דבר טוב אך מכוניות גוזלות אמה יקרה ושטחים ציבוריים. שער בנפשך מה יקרה אם תהיה מכונית שלא מזהמת וזולה מאוד - כולם יקנו מכוניות יהיו פקקים אדירים וכן יבנו כבישים וחניות על חשבון ריאות ירוקות ושמורות טבע כך שהרווח יהיה קטן בהרבה מההפסד.
תודה לך ובהצלחה
איציק שפירא
16.11.2007

הערה: המכתב נכתב ביום הזיכרון להירצחו של יצחק רבין ז"ל
לא הצלחתי למצוא את המכתב ששלח בני ז"ל, איציק שפירא לכתב אילן לזרוביץ, אתכם הסליחה / שלמה שפירא

9 תגובות:

  1. איזה מכתב יפה

    נווה בן-שמן
    26.10.2020, 21:37

    השבמחק
  2. מאד מאד מרגש שלמה.
    זכרו לברכה

    רחל הדר
    26.10.2020, 22:10

    השבמחק
  3. מרגש. למכתבים כמו לתמונות יש משמעות רבה והם מחיים את הזיכרון שלנו

    איציק זהבי
    27.10.2020, 7:20

    השבמחק
  4. שני נושאים העלה איציק זכרונו לברכה שהם מעמודי התווך של קיומנו הלאומי הקרע בעם השסע והקיטוב
    ואיכות הסביבה. כבר בשנת 2007 ידע להתמקד בעיקר. יהיה זכרו ברוך. 💖

    השבמחק
  5. חכם היה איציק וכתב יפה מאוד

    חיה בן-שמן
    27.10.2020, 10:26

    השבמחק
  6. תכונה וערכים שהורשת לבנך ז"ל. סיפוק רב לראות בו אותן.

    עדנה שפירא
    27.10.2020, 14:53

    השבמחק

תודה רבה!