יום שישי, 16 באוקטובר 2020

שלמה שפירא: "אני " , "ואני" , בשירי משוררים - מבחר אקראי

שלמה שפירא


"אני "  

"ואני"  בשירי משוררים - מבחר אקראי


-  "ואני בן ישראל בארץ ישראל במדינת ישׂראל"

-  "וגם אתה רק צל דמותי אני"

-  "אני תושב עצמי, אזרח נאמן"

-  "אז אני בעבר ואני בעתיד"

-  "אני נכנע בלב חפץ למישורי הים"

-  "אבל - אני צריך סוף סוף פשוט לדעת פעם - איפה אני עומד"

-  "אני אחזור לאדמה ממנה באתי"

-  " ואני אינני מת ואינני חי"

-  "אני יכול להגיד למישהי : נדלקתי"

-  "אני איני רגיל באור הזה"

-  "אני נשאר, זה בא לי"

-  "אני מקיץ בעוד ידי חולמות את פסוקי שיריך"

-  "אני שר לו את בשׂרי"

-  "איפה אני? מה אני?"

-  "אני רועה עם הווקמן באחו"

-  "ואני חשתי פני אבי בתוך ידי צמודים, כמו בתפלה"

-  "ואני אומר זאת בלי התחכמות ובלא התרסה"

-  "אני חולם חלומות השיכים לאחרים"

-  "ואני נופל בין הֶעָגוֹת "

-  "אני שלךְ, אהובתי, אני שלךְ,

-  "אני מביט בשניהם מהם אומרים"

-  "אני אדע ידוע כי לא אוכל בכלל לומר"

-  "אני אומר - יש לי מה לומר. ודי"

-  "אני רוצה למות על מטתי"

-  "אני בצער שאני חושב כי ראוי ליחס לעצמי"

-  "אני כבר מחכה לימים הטובים"

-  "אני בא ונמשך לקצה"

-  "אני חושב שאקנה לי קילו תפוזים, אולי גם פחות אחדות"

-  "אני מבקש לומר דבר טס"

-  " אני האפשרות שלהן כמו שהן האפשרויות שלי"

-  "ואני...אנה אני באה"

-  "אני שבלול מחר אני עץ רם בתמר"

-  "אני משקר כשאני אומר:"ויתרתי" "

-  "את חושבת שזה אני, אבל זה רק אני"

-  "אני רואה הר אני אומר: אלוהים, עשׂה אותי הר"

-  "אני מתגעגע לסנדויץ' שלקחתי אתי לבית ספר"

-  "אני שלם עם זה, ועם הכל, מיד"

-  "אני אוהב אהבה גדולה את קולה בטלפון"

-  "ירח מנגן לי נגינה, כוכב - אני שומעו באין"

-  "אני מודה, אני מודה אני מודה בלב שלם"

-  "אני מזהה בעזובת המטה את אודם השׂמיכה המוכר"

-  "אני נסדק אליך כאדמת בצרת"

-  "ואני שחורה כל הלילה כולו"

-  "אני בלי נוע ונוסע, בים מפרפרים דגים"

-  "ואני ראיתי שרוח קלה, כמו נשימתו של איש זקן"

-  "ואני אשוב אנסה להוציא מעט רגש ממך"

-  "מתי שאני רוצה אני יכול לדמיין"

-  "אני הפרוטזֶות האניטגרציות"

-  "וילדי ישׂחק לרגלַי ואני אחיֵּך"

-  "אני עוזב הכל"

-  "אני רוצה לומר זאת פשוט"

-  "ואני בבית. מה זה בית"

-  "אהבה אני שר אני אומר אהבה"

-  "מי אני ואתה, החיים"

-  "אני כשׂדה המחכה..."

-  "אני הולך ומנגן מנגן"

-  "כשאני קוראת לכם את השירים האהובים"

-  "לָאני שהתבצר בשלוה בהירה"

-  "אני כמו בשנים עברו הרגשתי וזיהיתי שיגיע גם השנה המחדל השטפוני"


3.11.2015


הערה: אוסף אקראי שבעצמו יכול להוות שיר! ניתן לקורא חשיבה איזושהיא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!