יום שני, 12 באוקטובר 2020

שלמה שפירא: הכול יודעים עלי

שלמה שפירא

הכול יודעים עלי


בחזית הטלפון הסלולרי הופיעו שתי מלים  שקודם לא היו: stay home

הכול יודעים עלי

שעכשיו גמרתי לאכול ארוחת צהרים וכרגע אני כותב שיר מזמור

שאני לא מגולח

שאני מנסה לאסוף את המוני זרעי הדקל שנופלים בגינתי

אני לא משרש את הדקלים המטרידים בגינתי

אני לא נוגע בהם

כי אם אני עומד בפתח הבית ומביט בהם

צמרותיהם מובילות לפתחי שמים

אז אני לוקח מקל נירוואנה להרגעה ומתחיל להתעמל

בסך הכול משעמם לי להיות בבית

כי כאשר אני בבית נפתחים לפני חשבונות נפש קשים ונוקבים על חיי

ועל אלה שעיצבו נחישות כזאת קשה בגורלי.

נחוש האדם לחוש תמיד מה עוד יש בספר התהלים  החתום על ידי הרבי מלובביץ' שברשותי.

אולי פעם עוד אחזור בתשובה.


15:00, 12.10.2020


4 תגובות:

  1. לכולנו קשה. עליות וירידות ברמת הקושי. יש להודות על שיש הום-בית לצאת ולהיכנס אליו.
    הגינה צומחת על פי עונות השנה. לשמוע את שפת הציפורים ואולי קצת לרצות לעוף כמוהן לרגעי חופש.
    נמתין עוד קצת ונקווה לטוב יותר.

    עדנה שפירא
    12.10.2020, 16:15

    השבמחק
    תשובות
    1. איך את מרגישה את מה שמרגיש ואשר העליתי בכתב בשירתי?
      את מפליאה לחזק אותי בתשובתך בעזרת השירה שלי.
      מופלא
      עניו דל אני בפנייך!

      מחק
  2. האם תחזור בתשובה בגילך המתקדם?

    שושי שיוביץ

    12.10.2020, 17:10

    השבמחק
    תשובות
    1. כואב הלב
      כואב השיר
      דמדומים
      קורא תהלים
      משתטח על מיטתי
      מאפשר לי להניח אבני ורדים
      על הכיתוב הבוקע הקורע וכורך את נשמתי
      כאן גר פעם משורר נודד ונודד
      הללו יה בדומיה במעלות ענני עOניו
      מזמור שיר.

      שלמה שפירא

      מחק

תודה רבה!