יום שני, 19 באוקטובר 2020

שלמה שפירא: שכשוך בליטר של מים

שלמה שפירא

שכשוך בליטר של מים
                                              
צפרי קרקע
צפרי אדמה חרושה
צפרי שׂיחים בודדים
צפרי ענפים סבוכים
צפרי עצים נמוכים
צפרי עצים גבוהים
צפרי עננים...
ויש צפרים נמוכות המעזות לטפס לקומות גבוהות
להשתכשך בליטר מים-מיוחסים על מרפסת גבוהה
ומתמזגות בטעמן באופק עולמן השירי.
כלב שנאמן למציאות השגרתית רואה את הצפרים השותות שרות רוקדות...
נדהם מריקודן השירי המצויץ על מי-דלולין
בלית ברירה גם הכלב שוכב על גבו ורוקד
מרוב הנאה ויזואלית כולם משתכשכים יחדיו ומצייצים ושרים.

15.06.2011

3 תגובות:

  1. יפה מאוד.
    אבל איך זה שאני אף פעם לא קראתי ולא ראיתי את השיר??
    איך - היה לי רק כלב - הרי היו לי שניים, או אז עוד לא היו לי שניים.
    תודה על השיר גם אם זה באיחור.
    (מצרפת פרח)

    Anna
    19/10/2020, 18:43

    השבמחק
  2. אני שמחה לקרוא את שירך
    ובכלל אני אוהבת שירים

    שפרה
    19.10.2020, 20:10

    השבמחק
  3. מים מים מים
    מים מים מים בששון...
    שבוע טוב
    חודש טוב
    ותמשיך לכתוב
    חיבוקים ונשיקות מרחוק

    אחותך אופירה
    19.10.2020, 17:44

    השבמחק

תודה רבה!