יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

שלמה שפירא: קפה-קפה. בארוחת-בוקר-הקודש של-הני שלי, היא אוהבת לשתות קפה רק בבוקר ולא לאורך כל הזמנים / שיר

שלמה שפירא

קפה-קפה. בארוחת-בוקר-הקודש של-הני שלי, היא אוהבת לשתות קפה רק בבוקר ולא לאורך כל הזמנים

אין כמו ארוחת בוקר בבית, היא אומרת לי ואל תיגע בה אפילו בהתרת נדרים.
אוכלים אותה בבוקר לפי הסדר והספר ואין לזגזג בה בכמויות ובטעמים
"כי אם ארצה לגוון, אגוון רק בדברים אחרים".
ולשנינו מכינה ביצה-קלה לפי שעון-חול ולפי המלח משעון זרעי-החרובים.
קפה-קפה רק לה ורק מאותו סוג של קפה, באותה כמות של קפה ובאותה מכונה של קפה
אין היא רוצה לגוון, כי אם אגוון, היא אומרת לי "אגוון בדברים אחרים"
וְתֵה פשוט לי עם מעט חלב - תה אנגלי צנוע ופשוט.
היוגורט רק לי, הוא מקל על הבטן שלי ועושׂה פלאים.
ושתי פרוסות על כל צלחת במריחת גבינה, את שלה במריחה נוספת, 
באחת דבש ובאחת ריבת-שסק מן פֵרות האביב מהגנה שלי
ולאחר המריחות היא מאבקת במעט אבקת-פשתנים.
את הפרוסות שלי אני לא מורח מריחה נוספת 
ובזמן שאני "מקנא" בהדר פרוסותיה, מְאַבֵּק מעט-מעט מאבקת הפשתנים.
ובתיאבון!
הקפה קפה-קפה ומשם מתעוררים ויוצאים לדרך אל היום בצרורות תלויים של שום.

08.09.2015    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!