יום שבת, 29 באפריל 2023

שלמה שפירא: הוא מר מאני (money) יועץ ל- "איש כפרות" - "הכפרה שלי" הולכת לכסף הנספר וכל דיכפין ייאתי ויקח

שלמה שפירא

הוא מר מאני (money) יועץ ל- "איש כפרות" - "הכפרה שלי" הולכת לכסף הנספר וכל דיכפין ייאתי ויקח


הכל קשור: בית הנבחרים, בית הכספים, בית האנשים ובית-המשפט (בית המשפטים) פושט דינו לפי מידת יוקרתו.

ואני בקרב עם הגרושים שלי ומנסה לשמור עליהם ואין עוזר, 

אם אחסוך אותם - בתפקידי זה אשמיע את הקול של עצמי ושל זמני.


כשהגעתי לבנק - פשטתי רגלי לפי מידת כספי

ובבנק - בעל הכסף לא מדבר

פקיד הבנק הוא היועץ-מטעם שמדבר

מרגיש - לשונו משקרת וכספי מדבר אמת.


העשירים - אוהבים את תשורתם

האזרחים מן השורה - אוהבים את הכלתם, אך אף אחד לא סופר אותם.


סלב-פיננסי ישראלי אמר לא מזמן : "בבית שלי דיברו על מין ולא דיברו על כסף".

יש מי שחושק בכסף ופוחד ממנו,

אך הצעירים של היום רודפים אחרי הכסף לא בטעם טוב ומבזבזים אותו.


האם - היה פעם - הכסף טוב בטעם טוב?

כפרה שלי! תעבאן אני! תרנגול שהצמידו אותו לכפרות.


על "החרדים" - החרדים לכסף אדבר בפעם אחרת.

29.04.2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!