יום שישי, 24 בפברואר 2023

שלמה שפירא: חביבתי יא עיני

שלמה שפירא

חביבתי יא עיני

 

חביבתי יא עיני, יא עיני יא לילי, יא מסהר עיני בנהרי ולילי

לבי במזרח ואנוכי בסוף מערב (אתי אנקרי, מיכה שיטרית ועוד)

ורחוק מזרח ממערב ורחוק מערב ממזרח

חלומות טובים, חלומות רעים

חלומות רכים, חלומות קשים

הכול מתועד בשירה (אנחנו המשוררים! עיין בספרייתו של י.א. על שולחן ראיונותיו).

חיבת ציון וחיבת אם:

אין לי כבר אימא, וכשהייתה לי אימא, "יא ממה אלבי מג'רוח/ פצוע", שנינו לא הסתדרנו, אך אני תמיד כבדתי אותה...

עכשיו – מעריצה כמעט בגילי אוהבת שירה, היא ממערב ואנוכי ממזרח

כותבת לי:

"אלוהים יברך אדם טוב", "היה בריא ומאושר", "יום טוב, בריאות בריאות", "אלוהים , בבקשה, עזור לחבר", "אני אוהבת תפילות ונרות", "חכם-חכם, כותב במהירות", "בעזרת השם..."

אישה ממערב משלימה אם ביולוגית.

 "ים של אהבה. כמה כמה כמה אוהב אותך ורוצה אותך, אך - לא אומר – עד כמה רוצה אותך." (שיר עממי)

זמנים שונים – רצונות שונים!

24.02.2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!