יום שישי, 23 בספטמבר 2022

שלמה שפירא: אחד הטריקים ברשתות המזון הגדולות

שלמה שפירא

אחד הטריקים ברשתות המזון הגדולות


קניתי מצרכים לחג מעל 500 ש"ח באחת מרשתות המזון הגדולות.

הגעתי לקופה ושלמתי. הקופאית בישרה שמחכה לי הפתעה בקופה הראשית ולהוכחה נתנה לי שובר הפתעה. ניגשתי לקופה הראשית לקבל את ההפתעה ואין הפתעה. נאמר לי לבוא לסניף עד יום שישי באותו שבוע ואקבל את ההפתעה.

פניתי לגורמים בסניף ומעל לסניף, למען הסדר הטוב להבין מה קורה ולא בשביל המתנה:

כתבו לי:

היי שלמה, נשמח שתשלח לנו פנייה/מייל מסודרת עם כול הפרטים ופרטים מלאים שלך כדי שנקדם את הנושא .

שלחתי.

תשובה:

שלום שלמה בוקר טוב ,
אנו מתנצלים על המקרה בסניף מדובר על מבצע שהיה לנו שהיה עד אתמול או עד גמר המלאי
כנראה שהקופאית אשר הפנתה אותך לקופה ראשית לא הייתה מודעת לזה שנגמר המלאי ולכן הפנתה אותך לקופה ראשית. אני מעביר על המקרה משוב כדי שנדאג שמקרה שכזה לא יחזור על עצמו בעתיד .

עניתי: עוד התווכחתי עם נציגתכם בקופה הראשית ואמרה לי:
" תבוא בערב " ויש עוד שלושה ימים עד יום שישי עם התלוש לקבל את המתנה.

ענו לי:
"המבצע היה עד אתמול או עד תום המלאי, הקופאית בתום לב לא ידעה זאת, אני מתנצל על הבלבול ואי הנעימות והועבר משוב על המקרה, יש עוד משהו שאני יכול לעזור בו?

עניתי:
לא תודה. לא עמדתי על עצם קבלת המתנה. עמדתי על-כך שרשת מזון גדולה לא תעבוד על הקונים "בעינים" ויידעו רשתות המזון שאנחנו האזרחים לא "פראיירים" לתעלולי קידום המכירות ברשת.

מסקנה: לא דובים ולא יער בהפתעות ובהגרלת ההפתעות בחיינו. הרגשתי שזאת אחיזת עיניים ואין התנצלות מצד הסניף ורשת המזון.

23.09.2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!