יום חמישי, 1 בספטמבר 2022

שלמה שפירא : השגחה מן השמים

שלמה שפירא

השגחה מן השמים

             השיר מוקדש ל- יוסי ק. מפתח תקוה


בכל שעה ובכל גיל צריך ללמוד וצריך לעבוד

כי בשביל מחיה, צריך אמצעים.

במעברה,

לא הייתה לי מחברת 

חיפשתי דף ועוד דף ושדכתי למחברת

גם תיקנתי נעליים וגם גרביים.

עברתי לבית 

הייתי נגר טייח סייד רצף...קבלתי מחמאה 

איך ריצפתי טוב מרפסת.

באותו זמן למדתי, גם רקדתי גם שרתי - "מניאנה" "רוזה רוזה רוזה מי אהובה שלי, את אהובה שלי"

היו גם ג'קג'וקים והיו מוציאי לשון בהתרסה

מעליש - הכול עבר ועובר חביבי.

אתמול בא אינסטלטור/רצף מהביטוח , אביו מפולין ואמו מפרס ויש עשרה ילדים, בנים ובנות במשפחה (בלי עין הרע)...

אמר פתאום בעיראקית: "לאת כאף" (אל תדאג) 

עניתי לו כמו שאמי הייתה אומרת "אבדאלק מי מפחד"

אני משגיח ויש גם השגחה משמים.


1.09.2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!