יום שבת, 9 באוקטובר 2021

שלמה שפירא: "אני דוס הפכתי למסורתי", "אני אתאיסט הפכתי למסורתי"

שלמה שפירא

"אני דוס הפכתי למסורתי", "אני אתאיסט הפכתי למסורתי"


נהיה ככל הגויים:

קצת אופנה, קצת אדריכלות, קצת ביקור בכנסייה, קצת חזיר וחזירות, קצת חלב עם בשר, קצת בית-כנסת עם קצת כדורגל, הרבה נסיעות בשבת, קצת קלקלה מכלכלת עושר,.. עם חופשי אנחנו.

דילמה - שיקצה, נצרות, אופנה, אקלזיה וסינגוגה, צריך דת או לא צריך דת? אם אני מסורתי כי עכשיו טוב לי? 


ל- דוסי:

יש אופנה משלו, הוא מפחד לשנות אותה

הוא גם מפחד מפני הפחד

מה יהיה עם האידיש והארמית שלו

ילמד ישנן שוב ילמד וישנן

ארמים אבודים אנחנו ונרד מצרימה במתי מעט אל קצת מבט לגויים

הגויים ינעימו במבט חד ואכזר עלינו, מאום לא יפחידנו, או"ם לא יפחידנו, גופי כצבר והעולם רוצה גם אם לא ירצה  לחיות בשקט...


גם אנחנו רוצים לחיות בשקט

שקט גובל בפחד

מה יהיה אם נהיה מתי מעט ונרד שוב מצרימה עם הפחד 

השם יתברך יעזור

לא נתיוון

נעבור שוב ושוב כל מדורי גיהנום של פחד

יהודי אינו מפחד מן הפחד

פחד לא יפחידנו

נשוב בחזרה

נשלים עם "המוסד" עם ה- שב"כ

פחד הוא דבר לא רע

הוא רע אם הארץ תשקוט לפחות או פחות מארבעים שנה.


אסור לנו להסתפק להיות יהודים רק בארץ ישראל

עם ישראל אור לגויים.


9.10.2021

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!