יום שני, 4 באוקטובר 2021

שלמה שפירא: מרפקים

שלמה שפירא

מרפקים


לא שמעתי על "מרפקים" כשהייתי ילד בבבל לפני עלייתי ארצה

יש סבא יש אבא יש אח בכור יש אח גדול ממך

בבואי ארצה ברור ושגור נכנס הפתגם "כול וויחד ימשיי עלא רוחו עלא בסאטו"

כלומר - רק אתה יכול לדאוג לעצמך...


עד גיל שמונים פלוס לא יודעים עד כמה חשובים מרפקיו של אדם כדי שיוכל לעמוד על הרגליים.

פרפר-לילה קטנטן בודק כל לילה את תנומתי, אפילו יורד אתי מקומה לקומה באור שלי

אני מנסה להרגיע את הפרפר ואומר לו: "עדיין יש לי מרפקים כמו לתינוק כדי שיעזרו לעמוד על הרגליים:

הסתכלו על מרפקי היד שלי,

תראו זאת יותר ממרפק יד ימין שלי

ראו עד כמה הם מחוספסים מרוב תעוזה בניסיוני לעמוד קצת על הרגליים

הסתבר לי רק עכשיו - עמידה על הרגליים היא דבר לא כל כך פשוט.


מרפק - יעמיד אנשים על הרגליים רק כשהוא מחוספס באופיו!


4.10.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!